Foto's New Dehli, Indara en Ghosi + mijn telefoonnummer in India

Lieve allemaal,

Ik heb nieuwe foto's kunnen plaatsen op flickr.com. Je kunt deze bekijken via www.flickr.com/mirjamstevens! Ik heb een beschrijving bij de foto's geplaatst, zodat het duidelijk is waar de foto's zijn genomen.

Ook heb ik sinds enkele dagen een simkaart uit India, je kunt me bereiken op telefoonnummer 0091 94 550 51 269.

Ik hoop binnenkort langer op de computer te kunnen om een nieuw verhaal te plaatsen, maar dan hebben jullie nu vast een indruk van het leven hier door de foto's!

Liefs

Reacties

Reacties

Matthijs

Dag zus,

Zo wat heb jij een warm onthaal gekregen! Dat moet een hele mooie ervaring zijn geweest. Foto's zie er goed uit, ik krijg een aardige indruk van wat je daar allemaal ziet. Hier in ons koude landje gaat het verder ook allemaal goed.

Veel plezier en een dikke kus!

Marieke Weimar

Hoi Mir,

Wat een mooi ontvangst overal! Foto's zijn mooi, indrukwekkend hoe iedereen altijd naar je blanke huid staart. Geniet van alle mooie momenten.

Liefs, Marieke

Pils

Jezus, Mirrie!
Je lijkt wel een beroemdheid met zo'n ontvangst!
De foto's zijn echt enorm indrukwekkend en mooi.
Ik kan me er weinig bij voorstellen, omdat het zo'n 'ver van m'n bed-show' is, maar het lijkt me een hele beleving.
Ik ben erg benieuwd naar je volgende verhaaltje en foto's.
Veel plezier!

Liefs

Cathy

Mir wat vet! Echt heel veel wat op je af is gekomen nu al he?? En je bent ook zo lekker groot nu haha echt grappig om te zien hoe jij als blanke overal een meter bovenuit steekt!
Ik ga alles goed volgen! Veel plezier

Jos

Mirjam, wat een supermooie foto's, die kleuren! De jongetjes op die school namen jullie komst wel erg serieus he, gezien hun uitstraling op de foto....Bij dit soort ontvangsten kun je je misschien ook voorstellen hoe het er in koloniale tijden aan toe ging: die buitenlandse gouverneurs hadden dit elke dag! Gelukkig ben je er niet lang genoeg om er aan te wennen...
Liefs!

dory

Hallo lieve wereldreizigster, Heerlijk zo met jou mee te genieten van deze bijzondere verhalen en fotoos.Ga zo verder ,iedereen kijkt er naar uit.
Bedankt en veel liefs OMA

Frank

Lieve Mirjam,
Leuk om je avonturen zo te volgen. Ze roepen de herinneringen op aan mijn vakantie in India, precies een jaar geleden. De hartelijkheid van de mensen die jij nu ervaart heb ik ook ervaren en dat ontroerde me toen en nu weer als ik je verslag lees. Geniet ervan!
Liefs,
Frank

dory@sebastian.nl

lieve Mirjam en Thomas, Allereerst hartelijk bedankt voor je lieve telefoontje van eergisteren en verder voor alle informatie van jullie fantastische reiservaringen. Grandioos om alles zo samen mee te kunnen maken! Geniet er maar van zo veel het kan,want hier is alles weer even wat minder interessant. Wel weer heel fijn om jullie weer in levende lijve terug te zien. Veel plezier samen en good luck. Lieve groeten en een dikke kus OMA DORY

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!