Nieuwe foto's Mekong Delta en Phu Quoc Island (Vietnam)

Onder het mom 'Beelden zeggen meer dan duizend woorden':

Ik heb nieuwe foto's geplaatst van de afgelopen weken! Op de website www.flickr.com/mirjamstevenskan je de foto's van de Mekong Delta (Zuid Vietnam) en van het prachtige tropische eiland Phu Quoc Island vinden. Gisteren zijn we vanaf Phu Quoc Island (5 dagen gesnorkeld tussenkoraalriffen en in hangmatten op een parelwit strand gelegen)teruggevlogen naar Ho Chi Minh city en morgenochtend gaan we richting Dalat (in de bergen). Richting het noorden van Vietnam dus! Zodra ik gelegenheid heb om een halve dag in een internetcafe door te brengen (zoveel tijd kost dat dus hier), zal ik een nieuw verhaal plaatsen!

Liefs

Reacties

Reacties

Bartho

Mirjam, Er is een grens aan wat ik hier in het koude Westen kan verdragen aan foto's van jullie droomreis. Die grens wordt met de laatste beelden van het tropische eiland ruimschoots overtreden... Graag de komende tijd wat minder jawdropping pics, darling! Oompie Bartho ;-)

Max

Het ziet er echt briljant uit

jos

I totally agree with Bartho hierboven!
En ik wil ook stufi.
Jullie krijgen toch wel gevarengeld hoop ik, voor deze vreselijke ervaringen?
Toch liefs!

Lianne

Hee Mirjam!
Als ik die witte stranden zie, verlang ik alleen nog maar meer naar Mexico (we vertrekken 25 april). Erg leuk om je verhalen en foto's te lezen!

x

dory@sebastian.nl

Lieve allebei, Geweldig wat jullie meemaken!! Ook heel bijzonder om alles zo te mogen volgen. Nog heel veel plezier en hopelijk tot de volgende informatie. Ik kijk er al naar uit. Lieve groeten en een knuffel OMA DORY

Lau

Mirrie! Je maakt me erg jaloers! Ongelooflijk wat jij allemaal meemaakt op dit moment zeg! Vond het heel erg leuk om je vrijdag te spreken, was een beetje moeilijk moment he! Dan ga je pas beseffen wat je moet missen;)!
Wanneer kan je weer op skype? Voor mij komt het weekend natuurlijk het best uit! Laat maar weten!

Dikke kus, ook aan Thomas, en ik mis je!

Alexa

Lieve Mirjam en Thomas,

wat leuk dat jullie zo vaak en zulke uitgebreide informatie op Internet zetten! En zeker als het zoveel tijd kost.. hahaha. Het ziet er echt geweldig uit allemaal en ik kan niet wachten om zelf volgend jaar naar deze plekken te gaan!! WOEHOE! Maar wat ik me nog afvroeg.. gaat het makkelijk met de LonelyPlanet om slaapplaatsen te zoeken of zijn jullie al een keer gestrand in de middle of nowhere zonder overnachtingsplaats (is ook wel grappig natuurlijk ;)? Veel plezier nog en tot over... uhh... 4 maanden (1/3 zit er al op!). Heel veel liefs van je nichtje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!